Všechno jde, když se chce... Pomůžeme Vám...


Léčení na dálku - posílání energie

27.08.2013 00:43

Léčení na dálku

  • Stačí mně kontaktovat, napsat Vaše potíže a já Vám ráda zašlu potřebné informace. Pokud potřebujete fotku fyzicky, posílám ji poštou.
  • Fotku sledujte 5 - 10minut,  3x - 5x denně.
  • U lidí v bezvědomí, potřebuji jejich fotografii. Moji fotku dejte pod polštář.

Posílání léčivé energie

Léčení na dálku - posílání energie

Jak příjímat léčivou energii ?

  • Při dívání se na mou fotografii je důležité oprostit se od všech pochyb a rušivých elementů.
  • Snažte se nic neřešit nepochybovat. Nemusí to jít hned na poprvé a možná budete potřebovat trénink. Přijímání energie pak může proudit naplno, aniž by bylo čímkoli bržděno.
  • U malých dětí mi stačí jejich fotografie. Děti jsou otevřené a energii přijímají bez blokování.
  • Doporučuji dívat se na fotografii po probuzení a před spaním. Kdyby i přesto byl problém s příjímáním energie, dejte si fotografii pod polštář.

Příjímání energie nemá žádné rizika či vedlejší účinky.

Z nadměrného příjmu energie Vás může rozbolet hlava, ale to přejde, když fotku odložíta a otočíte směrem do stolu.

  • Lidé, kteří mají dlohodobé zkušenosti s příjimáním energie, nepotřebují fotku pod polštářem, nebo se na ni dívat často.
  • Ti zkušenější umí přijímat energii i bez fotografie.
  • Pokud necítíte nadměrný tlak, můžete příjímat energii, jak často chcete.

—————

Zpět


Biotronika - Jana Suchánková

20.12.2013 01:37

Po třech letech léčení

Po třech letech … Lidé mají hodně otázek. Jak jste se k tomu dostala? Co je to ta biotronika? Jak léčíte? Vyčerpává Vás to? A mnoho dalších. Pomáhám lidem už třetím rokem a během té doby jsem hledala odpovědi stejně, jako oni. Jak se pomalu učím a dozrávám, přichází ke mně lidé s jinými dotazy....

—————

27.08.2013 00:43

Léčení na dálku - posílání energie

Léčení na dálku Stačí mně kontaktovat, napsat Vaše potíže a já Vám ráda zašlu potřebné informace. Pokud potřebujete fotku fyzicky, posílám ji poštou. Fotku sledujte 5 - 10minut,  3x - 5x denně. U lidí v bezvědomí, potřebuji jejich fotografii. Moji fotku dejte pod polštář. Posílání léčivé...

—————

20.08.2013 20:08

Kontakty

Působím po celé ČR, díky technice léčení na dálku - posílání energie Biotronika | Jana Suchánková - biotronik Jméno:    Jana Suchánková Telefon:  +420 739 357 610 Skype:     biotronik.jana.suchankova E-mail 1:...

—————

20.08.2013 19:56

Ordinace

Milí přátelé, Můžete ke mě přijít do ordinace na ulici Dvořákova 1947/41, hotel Kaláč, Nový Jičín. Věřím, že se Vám tam bude líbit. Mám již vlastní prostory, kde mohu působit takřka kdykoli. Přesnější informace, jak se dostat do ordinace najdete na stránce...

—————